суббота, 19 марта 2016 г.




Оголошено конкурс двомовних буклетів та відеогідів для учнів старших класів

До 25 травня 2016 року  
  



Перелік орієнтовних тем конкурсу про Славутич:
«1987 – рік заснування міста»;
«Архітектурна мозаїка Славутича»
-  «Славутич мій – моя краса»
-  «Ми – діти твої, Славутич!»
-  «Славутич – місто, дружнє до дитини»
-  «Славутич! Моє місто – моя доля»
-  «Вінок традицій Славутича»,
-  «Я – житель свого міста»
-  «Славутич – місто особистостей»
-  «Славутич творить майбутнє»
-  «Місто Білого Ангела – символ світлого дня»
  Перелік орієнтовних тем про навчальний заклад:
-  «Цікаві сторінки історії навчального закладу»
-  «Із шкільного життя: наші перемоги»
-  «Шкільні традиції»
-  «Вони – гордість нашої школи»
-  «Кабінетами нашої школи»тощо.
 Умови конкурсу

Комментариев нет:

Отправить комментарий